ستاره ها گیرافتادن تو شب
هیشکی به دادشون نمیرسه
خدا شبو بگیر از آسمون
مگه صدام بهت نمیرسه
سیاه تر از شب
زندگیه منه
ستاره ای ندارم که
این شبو بشکنه
آواز رفتن
تو سینه ی منه
میگن واسه چی مونده پس
که دل نمیکنه
پای رفتن ندارم
من با این تنِ خسته
دنیا چه کوچیک شده واسم
دورمو پیله بسته
حرفا همه مونده رو دلم
سر در گم و بی حوصلم
دور میشم کم آروم بشم همه
رد میشن از خط فاصلم
حرفا همه مونده رو دلم
سر در گم و بی حوصلم
دور میشم کم آروم بشم همه
رد میشن از خط فاصلم
سنگ شد زیر بار غم
دلی که مهربون بود
امروز شده یه ویرونه
یه روزی آشیون بود
میدونی دلو کی شکست
شک نکن آشنا بود
این دست اگه نمک نداشت
اما چه با وفا بود
پای رفتن ندارم
من با این تنِ خسته
دنیا چه کوچیک شده واسم
دورمو پیله بسته
There is no comment yet ...
Copyright © 2007 - 2026
The best Persian and Iranian music